Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ett mystiskt band, vet du?

Postat av jernan den 29 Juli 2008, 17:31
11 kommentarer · 259 träffar
nu är det så att för ett tag sedan fick jag en länk till en musikvideo på youtube, just då gillade jag den inte men nu vill jag lyssna igen för jag har ändrat uppfattning. problemet är att jag är helt tom i huvudet och tänkte därför se om någon här har koll på vad bandet eller låten kan heta! här kommer min beskrivning :P

det var fyra-fem unga killar 20 års åldern kanske, ganska hård rock, med lite "dator-ljud" i om ni fattar vad jag menar, de hade ett konstigt namn vet jag, och videon jag såg var att de var på en fest och de spelade på festen, bandet alltså. vet inte vad jag kan säga mer.. det fanns ett par livevideor med bandet också..

det skulle vara en glad överraskning om någon har en aning om vilket band det kan vara? :)

EDIT: Enter Shikari var bandet jag sökte efter :) kan då passa på att rekommendera dem till alla.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..