Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The number 23

Postat av snusbosSe den 15 Juli 2008, 15:02
12 kommentarer · 202 träffar
--!!!SPOILER!!!--

Efter att skådat filmen 'The number 23' Så sluta filmen på 1:17:57 helt avkapat utan slutexter, och jag undrar ifall någon av er har sett en längre version av filmen för er som sett den? Finns det mera av filmen? Jag måste veta, har ni dett så lägg upp. (Kan även tillägga att filmen slutade då Jim tog kniven mot sin highschool sweetheart och sa att han älskade henne, och hon svarade att hon aldrig gjort det.)

Efter denhär filmen så börjar jag se 23 vartän jag ser, och det är allmänt obehagligt. Finns det något större bakom talet 23?

--!!!SPOILER!!!--

Exempel.

World trade center

W - 23 bokstaven i alfabetet = 23

T - 20 bokstaven i alfabetet

C - 3 bokstaven i alfabetet

T-C = 23

World trade center "terrorattacken" hände 9/11/2001

9+11+2+1 = 23

Kolla på bokstaven W som ligger på ditt tangentbord. Siffrorna över W:et är 2 samt 3 =23. Eller kanske att Bokstaven W har 3 toppar uppe och 2 nere, = 23. Eller varför inte fråga sig montte siffran W är i alfabetet? Jo, 23.

Dehär är bara några allmänt kända exempel. För att skapa diskussion. Är allting bara en ren slump, eller finns det kanske något mera bakom det? Diskutera fritt.
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..