Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Haha peeeeeter. Tror inte du fattat vad "skitfull" betyder, det är du definitivt inte där. Då ligger man helt still och stirrar på ngt och försöker hålla nere spyorna, DÅ är man skitfull. Men bra spelat!
Dock undrar jag vem tjejen är som filmar sig själv när hon smuttar lite på cidern :S Hon verkar göra alkohol debut iaf, det är ett som är säkert. Dokumenterar det noga iaf.
du vet att om man är "skitfull" så har man lika avancerat koordinationsförmåga som en mullig 8årig retarderad bisonoxe, därav skulle du inte sätta någon av noterna rätt :)
Herregud så patetiskt snorungar som tycker det e skitcoolt att dricka ett par bärs.. fyfan så löjligt detta var. Stereotyp fjortis-nörd.. att du inte skäms..
såg ju ut som ett hejdundrans partaj, eller vad man säger:P
du måste vara grym på piano för det är nog inte det lättaste att spela om man är full :D fast du får nog lära dig ett hetero instrument tror jag, trummor är bra, rekommenderar jag starkt!
btw pojkar, jag tror faktiskt inte det finns någon egentligen som skryter med att man har varit full? har man gjort något kul så har man.
ni som sitter och skriver det det är väl såna som ni som skulle kunna göra det isådanfall.
skulle dock vilja säga en annan sak också till er som klagar över procenthalten alcohol på vätska som serveras denna afton, drick inte öl om ni inte gillar det? dricker ni enbart för att bli fulla så förstår jag inte riktigt hur ni skulle vara mindre fjortisar än dom?
Vilken jävla fest sen. En snubbe som sitter framför en csdator skituttråkad och kollar manga-torrents... en "brud" som "sänker" en jävla cider på fyra sekunder, går runt och dokumenterar ölburkar och sen pianospelet.. im speechless.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ne :P
OnT: Tycker inte du skall satsa på karriär du är bara irriterande imo.
#22 Jag visste bara att nr #1 skulle kommentera av dom jag känner =) Kul att känna igen en massa m8s men du kanske inte har några vänner :S
fett lame..
Dock undrar jag vem tjejen är som filmar sig själv när hon smuttar lite på cidern :S Hon verkar göra alkohol debut iaf, det är ett som är säkert. Dokumenterar det noga iaf.
btw, du ser ut som den där blinda svarta killen som spelar piano.. ni rör er på samma sätt ^^
Btw brudens mun är helt jävla stängd när hon "tömmer cidern" som någon sa.
#55 påstår du att jag spelar över?=) såfall äre bara o komma till thn och gå ut på krogen och dricka så kirrar vi det sen :)
Och btw, noob doofel aka pianisteN spelar på riktigt. Men det är inte coolt, han är en musik-geek ^_^ Fagalo! :D Peter <3
du måste vara grym på piano för det är nog inte det lättaste att spela om man är full :D fast du får nog lära dig ett hetero instrument tror jag, trummor är bra, rekommenderar jag starkt!
btw pojkar, jag tror faktiskt inte det finns någon egentligen som skryter med att man har varit full? har man gjort något kul så har man.
ni som sitter och skriver det det är väl såna som ni som skulle kunna göra det isådanfall.
skulle dock vilja säga en annan sak också till er som klagar över procenthalten alcohol på vätska som serveras denna afton, drick inte öl om ni inte gillar det? dricker ni enbart för att bli fulla så förstår jag inte riktigt hur ni skulle vara mindre fjortisar än dom?
Annars så är ju Dofel küng!
<3