Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klädbutiker, Göteborg!

Postat av andrzN den 22 Juni 2008, 21:39
13 kommentarer · 121 träffar
Tjenare FB!

Med mindre än 1 vecka kvar till metaltown börjar man ju få abstinens av att det snart är här, så jävla gött!

Ska dit med min kusin och vi åker redan på onsdag, så min fråga till er här på fb är om det finns några affärer i göteborg som säljer band tröjor (gärna Killswitch engage, in flames, soilwork och sådana tröjor) en speciell tröja jag är ute efter är den gröna in flames tröjan det står "In Flames, probably the best band in the world" på.

Men vi är även ute efter lite andra coola klädesmärken vi inte kan hitta här i Norrköping, typ Affliction, Black Label osv.

Skriv gärna dom affärer ni vet om som har ett lite klädesutbud med lite mer "trashigt" utséende, tack på förhand!

Värt att nämna är kanske att jag kommer bo cirka 1 minuts promenad ifrån nordstan!

Och för att skapa en diskussion, ska ni på metaltown? Vilket/vilka band ser ni mest fram emot?

Metaltown?

16 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..