1
Tokio Hotel @ Nickelodeon!
Postat av cOOl_pojke_96 den 25 Maj 2008, 12:40
34 kommentarer · 283 träffar
Hejsan Fragbite
Jag har ett bekymmer hemma, min lillasyster som är 6 år (fyllde år 12 maj :D ) kollar ofta på Nickelodeon, för er så inte vet så är det en tv kanal som visar barnprogram.
Mellan varje program så visar dom ofta musikvideor och ni kan ju gissa..?
Just det! Tokio Hotel!
Jag sitter brevid henne med min laptop, så jag ser när den låten kommer. Jag brukar försöka byta kanal med en ursäkt som
"Jag ska bara kolla när K1 börjar!!"
Hon börjar gråta, men hon slipper dom.
Men......
När jag frågade vilket band hon gillar när några polare var hemma hos mig (Lärt henne att säga Stay sic maggot :F) säger hon "Dom där fyra killarna som hoppar ut ur helikoptern" Jag skämdes ofc. Vi lyssnar alla på Death / Nu metal :S
Jag har försökt övertyga henne och få henne att lyssna på Slipknot och Nirvana. Men den enda låten hon gillar är Pulse of the maggots och Heart shaped box.
Jag vill inte att hon växer upp och gillar Tokio Hotel och liknande.
Vad ska jag göra, kan inte stå ut och se henne växa upp med Fashion core.
Ps. Jag har inget emot Emos/fashion core men jag vill inte att min syrra ska så ut som dom :(
Jag har ett bekymmer hemma, min lillasyster som är 6 år (fyllde år 12 maj :D ) kollar ofta på Nickelodeon, för er så inte vet så är det en tv kanal som visar barnprogram.
Mellan varje program så visar dom ofta musikvideor och ni kan ju gissa..?
Just det! Tokio Hotel!
Jag sitter brevid henne med min laptop, så jag ser när den låten kommer. Jag brukar försöka byta kanal med en ursäkt som
"Jag ska bara kolla när K1 börjar!!"
Hon börjar gråta, men hon slipper dom.
Men......
När jag frågade vilket band hon gillar när några polare var hemma hos mig (Lärt henne att säga Stay sic maggot :F) säger hon "Dom där fyra killarna som hoppar ut ur helikoptern" Jag skämdes ofc. Vi lyssnar alla på Death / Nu metal :S
Jag har försökt övertyga henne och få henne att lyssna på Slipknot och Nirvana. Men den enda låten hon gillar är Pulse of the maggots och Heart shaped box.
Jag vill inte att hon växer upp och gillar Tokio Hotel och liknande.
Vad ska jag göra, kan inte stå ut och se henne växa upp med Fashion core.
Ps. Jag har inget emot Emos/fashion core men jag vill inte att min syrra ska så ut som dom :(
Helikopter Låten??
59 personer har röstat