Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Film Sökes

Postat av DudeBro den 4 April 2008, 20:15
6 kommentarer · 235 träffar
Tja tja !!11

letar efter en film med japaner i, tror det är japaner iaf :p

i denna filmen slåss dom som faan och det påminner om vilken överdriven fighting anime som helst typ.

filmen heter nånting med "dragon" ovanligt nog, såg en trailer på den nån gång men minns inte namnet. är ganska säker på att ordet "bridge" också var med, det är inte filmen bridge of dragon jag tänker på nu då alltså... filmen verkade vara ganska ny föresten

tror att det är fyra ord i titeln faktiskt, nåt av dom skulle vara lika typiskt som ordet dragon, för jag minns att vi skämta om titeln:D

har googlat och haft mig men inte hittat nånting. väääldigt tacksam om någon hittar den eller redan vet vilken jag menar =)))

EDIT: Det är ingen anime, utan en riktig film alltså. inte heller någon "vanlig" jet lee film, utan det flyger folk åt alla håll och det är riktigt överdrivet ^^

haha!! :D tack som faan till #3. Den heter Dragon Tiger Gate tydligen, eller Lung fu moon.

Här har ni en trailer då: http://youtube.com/watch?v=w0q PUiPPgQc&feature=related

men aja, lås tråden eller nåt, skitsamma :D

Värt att köpa 9800GTX?

7 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..