Hej tänkte be om lite kritik, på en låt jag skrivit men inte kommit något längre :) i denna stund, så tänkte ni kanske kunde skriva något - stavningsfel bjuder jag på ;>
Jag kommer alltid att finnas för dig
du var min ängel med en underbar röst
jag skriver inte detta för att be om tröst
vill bara att du ska förstå
jag vill inte kan inte bara låta dig gå.
du satte dina spår i mitt hjärta
när du gick så lämnade du mig med stor sorg
du har berättat och förklarat
men jag förstår inte vill inte vara som alla andra
Johanna kan du inte bara stanna.
ref.
Visst dina känslor kanske är borta men inte mina
så johanna kanske dags för mig att sluta grina.
och börja förstå du gjorde detta för oss två
Men nu är det slut och jag får fortsätta utan oss.
Men det spelar ingen roll hur många texter som skrivs,
Hur mycket bättre det blir, när vi inte ens kan vara vänner en tid
ref.
Johanna
Vad som än händer kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta
Jag vill bara glömma den hemska smärta
Kommer nog ta en tid innan jag kommer på benen igen
men om du vill något mer än att vara vän
så får jag väl klara mig utan dina varma händer
jag hoppas iallafall att du vet hur jag känner
Så jag försöker ringa dig oavbrutet för jag tycker din röst
Ger plåster på såren men inte mycket till tröst
Idag är du borta och jag saknar dig mer
känslorna försvann men nu så blir dem fler
Jag trodde det var du och jag för evigt
men du sa att det inte var sant
du sa ingenting kommer att bli lika dant
dagarna går och tiden försvinner kommer
du ihåg tiden och våra minnen
jag saknar dig jag saknar oss
och ibland så känner jag din närhet
men du ärligt jag älskar dig fortfarande.
minuterna går men mitt brustna hjärta
består.
Och hur bra vi har det, att allting är bra
Jag vill bara vara den som kan göra dig glad
Jag vill förklara mig utan att få hat tillbaks
Jag vill ha dig nära samtidigt som jag bara vill dra
För jag saknar din röst och det var för längesedan
Att veta att du hatar mig gör det inte lätt att leva
Jag vet inte vilka ord som passar in bäst
Men jag vet att varenda ord jag skriver handlar om dig
Jag vill skriva tusen rader med tusen dolda budskap
Jag vill att du ska älska mig, jag vill vara någons utvald
Jag vill fråga dig en fråga och hoppas att du svarar ja
Jag vill bara ha dig nära för utan dig är nåt jag inte klarar av
Ge mig din hand igen så ska jag aldrig släppa den
För jag lovar att jag alltid kommer älska dig
Jag vill vara din och vill att du ska vilja vara min
Ha dig nära mig och kalla dig för sagolik
ref
Visst dina känslor kanske är borta men inte mina
så johanna kanske dags för mig att sluta grina.
och börja förstå du gjorde detta för oss två
Men nu är det slut och jag får fortsätta utan oss.
Men det spelar ingen roll hur många texter som skrivs,
Hur mycket bättre det blir, när vi inte ens kan vara vänner en tid
ref
älskar dig J
Och visst finns det säkert bättre forum, men jag e en FB'are så det fick bli här :). så skriver ni själv musik? :)
är detta ett prisvärt erbjudande från komplett?
är dålig insatt.. kan man köra warface 2, bästa grafikinställningar utan problem?
Såg att man kunde välja bort en del av grejerna men det är fortfarande inte prisvärt enligt mig.
http://piclair.com/sgorb
Hemsida: inet.se
Sen har du 4k över till skärm, tangentbord, mus, musmatta & headset, vilket ska räcka gott & väl. Den där kör du mw2 på allra högsta inställningarna med AA på (detaljerna blir finare och mindre pixiliga speciellt på långa avstånd, väldigt prestandakrävande) helt felfritt, ska flyta på väldigt bra. Går nog även att köra crysis på high även om det är ett cpuslukande spel :)
Sen om du läser på/vet någon som kan överklocka så kan du dra upp processorn till 3.3-3.4ghz samt låsa upp till 4kärnor istället för två med originalkylaren.
och som du ser : https://www.inet.se/datorkompo nenter/processorer/amd-athlon2 -x4-605e-2-3ghz--am3/5308644 / Så ligger en fyrakärning processor på endast 2.3ghz på hela 1400kr, så det är sjuuukt prisvärt!
Citerar även en recension om den på inet.se
"Fungerar perfekt. Har låst upp den till en X4 och kör den i 3.4GHz med fabriksspänning och medföljande kylare utan några problem. Fantastisk prestanda för priset. Rekommenderas starkt!"
3 frågor bara, finns det möjlighet att inet monterar datorn åt en? om inte, vart i sthlm hittar man företag som pysslar med bland annat montering åt privatpersoner? sista frågan kanske dum, men måste jag köpa till Windows 7 Home Premium?
tacktack
Varsågod! Ska beställa allt det där själv också, Bygger även själv. Dock finns montering att välja till för 795;- https://www.inet.se/datorkompo nenter/montering/montering-dat orpaket/9990250 /
Sen så har datorn som jag länkade ett grymt luftigt/kallt & snyggt chassie, finns möjlighet att slänga in tre fläktar till, och det är inga problem alls för 550w agget.
Operativsystem följer inte med, nej. Men du kan ju alltid "köpa" ett windows 7 på någon "köpsida" som piratebay och bränna ut på skiva och köra in det i datorn, borde funka felfritt och bespara dig runt 1500;-.
mer frågor?! :)
sen det ja tänkte på att om dom monterar datorn åt mig och det visar sig att jag INTE har valt windows 7, så kan dom ju inte testa att allting fungerar som dom säger att dom gör innan dom skickar ut burken + att jag får göra installationen själv, ladda hem drivrutiner för ljudkort m.m, blir det inte lite krångligare väg?
vore skönt att veta att allting fungerar när burken är hemma :)
Det blir säkert krångligare, men drivrutinerna följer ju med grafikkortet, moderkortet osv som du köper, så det är bara att köra in en skiva & se glad ut :)
Du "köper" operativsystemet på piratebay, och bränner ut det. Du kör in skivan i din nya ihopplockade dator och kör igång den. Du väljer att starta med CD'n och installera W7. När du väl är inne i windows så tar du ut alla skivor från grafikkortspaketet/moderkortsp aketet osv, kör in dem i datorn, installerar. Sen när du är klar med det är det bara att börja lira, inte svårare än så.