Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sound Blaster Audigy + 2.1

Postat av rad1caL den 5 Mars 2008, 17:34
4 kommentarer · 138 träffar
tjenare.

Är så att mitt ljudkort till datorn har blivit knäppt - micken fungerar inte och ljudet till alla högtalare jag kopplar in blir riktigt brusigt oavsett inställningar. Har nyligen köpt Logitech's z4 2.1 system, och går bra spela högt och hyffsat bra ljud när jag kopplar den till mp3n.

Har just nu lite pengar och bara råd till detta kort(som rubriken)

Sound Blaster Audigy http://datorfixarna.com/catalo g/product_info.php?cPath=37&pr oducts_id=4546

vet att det är billigt och budget, men jag har ju heller inte världens bästa 2.1 system. Undrar ifall någon annan testat det med 2.1/5.1 system och ifall det fungerar bra att spela högt utan missljud osv?

Just nu har jag kopplat den till min exibel(clas ohlson) mp3spelare och ljudet är faktiskt förvånansvärt bra även vid hög volym, dunkar på bra och hörs högt i hela huset. Och ifall ljudet är likadant/bättre i detta kort är det helt klart värt ett köp.

Erfarenheter någon, eller är ljudet sämre än i mp3spelare?

Och tips som köp dyrare behöver ni inte komma med, för det skulle jag göra om jag hade råd! :)

mvh rad1caL.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..