Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Foobar2000

Postat av murkaz den 19 Februari 2008, 16:52
3 kommentarer · 164 träffar
De är så här att ja försöker styla om foobar och ja har märkt att de verkligen inte är lika lätt som winamp... och jag är ingen okunnig dator noob (A)

Jag har tankat alla plugins och själva temat jag ska ha lagg addonen i C:\\Program\\f oobar2000\\components och själva tema saken i C:\\Program\\f oobar2000\\PanelsUI

Jag går in i Preferences>Panels UI och väljer lttm.pui (tema namnet) och trycker save all men inget händer... har testat att starta om foobar men inget... har senaste verisonen av foobar och alla senaste pluginsen :/

Edit
Togbort allt och gjorde om och testa följa denna www.lassekongo83.deviantart.co m/art/FooBear-65 777342

Tankade ner allt som behövdes och när ja ska välja tema så och trycka på save så går den bara till defult och inget händer :/

Här även testat lägga in koden manuellt som är i filerna men, foobar verkar inte vilja spara någon information... pluginsen verkar iaf fungera för får ju panel ui och hoocks och sån i menyerna :/
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..