Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Missnöjd @ I AM LEGEND!

Postat av Davz00r den 13 Februari 2008, 20:20
114 kommentarer · 181 träffar
Jag är sjukt sur, sur, sur som fan!

Läste boken "I AM LEGEND" och ja den kom före filmen ~runt 1950 eller något sånt tror jag. Är inte riktigt säker. Har säkert fel. Iallafall boken var sjukt bra! Helt sjukt bra! Förutom slutet som var okej.

I boken:
Han har ett hus, gömmer sig från vampyrer, skyddar sig varje natt och håller huset i bra skick.

Han sänder INTE något på radion utan han är ute om dagarna och dödar vampyrer som INTE kan vara vakna om dagen utan dom hamnar automatiskt i koma på dagtid.

Han har INTE någon hund men han hittar en som dör av sjukdom direkt efter han hittat den.

Han är ALDRIG ute på natten förutom en gång då klockan går fel.

Han bor i förorten INTE new york.

Han är blond med blåa ögon!!!

En dag hittar han en tjej men hon visar sig vara en spion vampyr som klätt ut sig till människa. Det finns nämligen en ny ras av människo/vampyrer som lever runt om i världen. Dom tar honom till fånga och ska i slutet döda honom men han hinner ta ett piller som han dör av så han slipper brutaliteten, så tog boken slut!

Allt i filmen är fucked up. I filmen HAR han en hund, han träffar en vanlig människa, vampyrer är vakna på dagen om dom är i mörker, vampyrer är galet mycket starkare än människor, det finns vampyrhundar, det finns inga människo vampyrer etc etc.

Slutsats.
Läs boken, filmen suger!

MISSNÖJD MISSNÖJD MISSNÖJD!

Jag har läst boken och håller med!

197 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..