Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

RATM kommer till Hultsfred!

Postat av Tannhauser den 12 Februari 2008, 12:59
29 kommentarer · 181 träffar
Idag den 12e Feb, 2008, fick jag reda på den bästa nyheten någonsin, vilket också gjorde mig till världens lyckligaste person.

–-
Rage Against the Machine efter en 9 års lång karriär med stor och kontroversiell framgång slutar spela tillsammans år 2000, för att sedan 2007-2008 dra iväg på en reunion-tour i Asien, Europa och självklart USA.

I början av Januari bokade Rage Against the Machine flera platser att spela på i Europa såsom; RockAmRing, Madrid, Pinkpop och Portugal(Flera spelningar med Metallica). Före detta bokades ett par spelningar i Australien och USA som då också blev slutsålda, halvt slutsåld på flera ställen innan den officiella releasen.

Idag den 12 Feb ringer en kompis och berättar att RATM ska spela på Hultsfred. Jag tror honom självklart inte, eftersom ingen någonsin trodde Hultsfred skulle ha råd med en så stor akt eftersom det gick extremt dåligt år 2007. Jag går in på http://Rockparty.se för att endå kolla läget, mitt hjärta får hjärtattack och framsidan pryds av en klassisk livebild av RATM.

Det är en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag ser fram emot Hultsfred så mycket att studenten nästan verkar obetydlig. Tänk dig att ditt absoluta favoritband kommer att spela helt oväntat i närheten och det är helt säkert att du kan ta dig dit utan ekonomiska problem!

Kommer fortfarande ihåg när jag och en kompis drömde om en överraskningskonsert på någon festival. Ridåerna är nere och man hör Testify introt, hjärtat upp i 180 bpm. En av mina drömmer har blivit sann.

Att se det här bandet var/är lätt på min to-do-list innan jag dör!!

DISKUSSION:
Ska ni till Hultsfred och uppleva RATM?!
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..