1
Ångest av Frågesport >.<
Postat av Rotuyoh den 11 Februari 2008, 12:33
4 kommentarer · 30 träffar
Shu! Jag satt precis och tittade på ett program på TV som heter Stegvis där man ska svara på frågor och liknande... Ju högre upp man kommer desto mer pengar får man. Men iaf så blir jag så jäkla förbannad att jag vill dunka huvudet i vägen eftersom att det är 18 års gräns* (inte för att jag vill va med) för att man ska kunna vara med och tävla och så kommer frågor som*:
Hur många liv enligt sägnen har en katt? -.-
Och i vilket land är canberra huvudstad?
Men det är ingen som kan det så de sitter där och ringer in typ 3 pers på rad och ingen kan svaret. och så till sist kommer det någon som kommer till sista steget. Superchansen elller vad det heter där man vinner 30 000 kr om man svarar rätt, och så tänker man det här kan man nog inte svara på den är säkert jätte svår. Men då kommer frågan:
Med vilket band blev Kurt Cobain känd med och så kan hon inte svaret! Då får jag ett ångest utbrott eftersom jag inte kan ringa in och skrika NIRVANA!! NIRVANA FÖRIHELVETE!!! >.<
Jag ville bara säga detta så jag fick det ur mig!
Vad tycker ni om sådana program där man ringer in och svarar på frågor och liknande?
Hur många liv enligt sägnen har en katt? -.-
Och i vilket land är canberra huvudstad?
Men det är ingen som kan det så de sitter där och ringer in typ 3 pers på rad och ingen kan svaret. och så till sist kommer det någon som kommer till sista steget. Superchansen elller vad det heter där man vinner 30 000 kr om man svarar rätt, och så tänker man det här kan man nog inte svara på den är säkert jätte svår. Men då kommer frågan:
Med vilket band blev Kurt Cobain känd med och så kan hon inte svaret! Då får jag ett ångest utbrott eftersom jag inte kan ringa in och skrika NIRVANA!! NIRVANA FÖRIHELVETE!!! >.<
Jag ville bara säga detta så jag fick det ur mig!
Vad tycker ni om sådana program där man ringer in och svarar på frågor och liknande?
Jag spelar!
16 personer har röstat