Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Miami Ink- Lägg ner.

Postat av zebelon den 21 Januari 2008, 23:11
154 kommentarer · 546 träffar
Hejsan fb zebelon här igen.

Är just nu rätt så irriterad och upprymd efter att ha tittat på senaste avsnittet av Miami Ink.

Blir så jävla förbannad varenda jävla gång man kollar på skiten.

"HEy my name is ami james and i am a tattoo artist. i have this studio in miami and i have 4 best friends a man can have" Varenda jävla gång får man höra om hans bästisar, samma jävla info och varenda jävla avsnitt ska det såklart komma in en kompis till Ami och få sej en "UNIK" tatuering. För det är ju Miami ink. Eller?

Sen för det andra får man höra jämt att "blablabla du är så snygg chris nunez" LOL. Skitful imo, sitter en fjortis och blir tatuerad sen säger hon "jag vill bara säga att du är skitsnygg" han svarar lite iskallt "nooooo its so sweet"

Blir så jävla lack på allt jävla kallprat när dessa blir tatuerade..

och alla har sin lilla unika historia om sin jävla tatuering dom ska ha. VEM BRYR SEJ!?

Tillbaka till fjortisen. Hon gör 2 svalor på ryggen med en ros imellan. DET ÄR JU JÄVLIGT UNIKT.

hon sitter och berättar bakrunden om sin uppväxt och hennes svåra år i livet. Och nunez bara sitter och försöker verkligen lägga in en stöt på den blonderade slampan..

såå genomskinligt.

Och alltid är det nån jävla "Bridge" i programmen.

Tar programmet jag kika på nyss då har Ami med sin fula jycke med sig för det är ju "hans barn" och man får se när Ami försöker lära hunden och sitta och lyda. HAHA vafan? VI VILL SE BLOD, BLÄCK, och TÅRAR !!!omg.

Nu fan får det vara nog tänkte jag och spolade lite i programmet. Rätt som det är dyker en lönnfet "kat von d" in i programmet. Även hon tatuerar en kompis. wtf. dom måste ju ha hur många kompisar som helst och det roliga är att alla är gaddade till klimax.

Kanske det mest humoristiska är ju efter dom har tatuerat sej. och alla är såklart skitnöjda med sin nya tatuering. Vafan, det är USA där folk är öppna och säger vad dom tycker., nerå. Alla är jämt skitnöjda. Vore jävligt kul o se nån som lackar för att det blev fult..

En liten notis som jag har lagt märke till är den här porrdimman de använder sig av när dom interjuvar tatuerarna och bakrundsmusiken. Hahah som hämtat ur FEATURE kategorin.

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;

Även alla jävla tjejer som följer skiten lackar jag med på. Tycker självklart att Ami är snyggast, sexigast och den ultimata människan,vafan. "ÅHHH AMI MÅSTE TATUERA MEJ ASSÅ"

BARA AMI. Som jag satt i klassrummet idag och en tjej framförde sin yttran om var det gör ondast att tatuera sig till sina fula kompisar. Hon har förfan inte ens en tatuering. Var fan ska det här sluta, Ne jag vet inte. Många här sitter säkert och runkar framför miami ink och funderar på en "tatuering".

Jag ger mig fan på att Jonas i pungsätra tatuerar precis lika bra som ami.

Ville bara skriva av mig lite. Jag vet inte. Jag hatar verkligen Miami Ink.

För att inte tråden ska bli borttagen som mina senaste trådar så frågar jag er på fragbite vad ni tycker om Ami och miami Ink.::..

EDIT. Sett att många skriver "Titta inte på det då jävla idiot" osv. Grejjen är ju hela program idén. Alla idioter som verkligen tittar på de och snackar om det på stan, i skolan. You name it. Även om jag inte tittar på det så får man höra var man än är. och sen att Miami ink är dom bästa tatuerarna i världen. hah! Finns bättre i sverige kan jag tala om. kankse inte så roligt att göra ett program på visby..
Föregående tråd
Nästa tråd

154 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 154 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..