Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beckfilmerna - Låten i eftertexten?

Postat av t00f[bb] den 7 November 2007, 15:29
12 kommentarer · 8 912 träffar
Hejsan gott folk!

Nu är det så att dom senaste två dagarna så har jag kollat "ikapp" några beckfilmer då jag missat att se dom 4 senaste.

Förövrigt rätt spännande och bitvis bra filmer, det bästa dock i mitt tyckte är låten som spelas under eftertexterna.

Denna låt skulle jag verkligen vilja veta vad den heter och jag har googlat arslet av mig utan något resultat men det kan ju vara jag som suger på att googla.

Men som sagt är det nån här som vet vad den heter och kanske till och med vet vart den finns och få tag i eller om jag har supertur så kanske det är nån lirare som redan har den...

Har nu hittat låten: http://profile.myspace.com/ind ex.cfm?fuseaction=user.viewpro file&friendid=37433953

Så alla ni som också va ute efter den där är den. "Beck Theme" heter den och finns i playlisten dock inte för nerladdning.. :)

Tack på förhand!

Vad tycker du om de senaste beckfilmerna?

25 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..