Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

söker en film

Postat av Naslundh den 19 Oktober 2007, 00:23
9 kommentarer · 320 träffar
tjo, letar efter namnet på en film..
Filmens handling kan jag dra lite snabbt:
I början så börjar det med att ett gäng drar till en stuga uppe i fjällen typ..
Iaf så äre mycket snack om björnar, och det jag egentligen bara kmr ihåg från huset där är att när en kille går ner i källaren för att hämta öl etc så blir han skrämd av några killar med björndräkt (observera att de skrämt upp varandra tidigare)

Iaf sen ska de flyga nånstans, och då krockar de i luften med en massa fågeljävlar som gör att de kraschar och måste överleva på egen hand.
Det jag kommer ihåg från den delen är hur de bl.a gör en egen kompass med hjälp av en nål typ och ett blad med vatten + något statiskt tror jag det var.
och sen så äre en kille som har blödigt, och han uppmanas gräva ner det så de inte lockar dit några björnar. Dum som killen var så slängde han de bara i närheten av lägret så en björn kommer dit och käkar upp en killes arm/ben..

Det är vad jag kommer ihåg, vill gärna veta namnet om någon vet. Tack på förhand! PUsS

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..