Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Att ni inte tröttnat på HEROES!! Jag var helt fast i början tills avsnitt 19 ungefär då jag läste att de skulle göra 2 sässonger till och att de drog ut på skiten!
Alltid när de lyckas göra en sjukt grymm serie med ett bra koncept så förstörs dom genom att lägga till en massa avsnitt för att tjäna pengar!
#18, utav de 4 avsnitten som kommit ut och som jag har sett nu så kan jag säga att inledningen på säsong 2 är grymt mycket bättre än säsong 1 fast säsong 1 var väldigt bra förutom det B-iga slutet ;)
#9, #18: Helt klart värd säsong att tanka =]
ontopic: intressant avsnitt som fick mig att undra lite över Monica's krafter, vad är det för krafter hon har? Att när hon ser något så kan hon göra samma sak?
Sen så ska det bli intressant att se vad Matt & Mohinder gör angående Matt's pappa :]
haha, älskar heroes.. & andra sidan börjar det visa lite "lost"-symptom nu.
Ska varenda jävla människa få superkrafter nu, eller vad är det frågan om?
Dem ska presentera nya heroes i varje avsnitt har jag hört..
Men det är ju såpass mycket man inte fått veta från säsong 1, och sen ska det komma massa nya karaktärer..
Nä, fyfan för det säger jag bara!
Hoppas dem inte förstör serien med massa nya sopskådisar.
Varför hälla i mer socker i smeten, när smeten är söt nog?
ALLA säger att det är så fruktansvört grymt, jag har sett reklamen för det och jag tycker inte att det verkar så bra, jobbig story. Men får väl kanske ge det en chans.
Jag är faktiskt glad att det inte Hiro vad med i e04. Inget emot själv karaktären men hans lilla story är ju så sjukt tråkig, ge honom något vettigt att göra. Visserligen kommer sidospåret att leda till själv main-storyn men det gör inte hans lilla äventyr roligare.
Annars tyckte jag avsnittet var riktigt bra, kul och se Nathan igen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
bra avsnitt dock
kan man säga något likhet ifrån någon film eller en annan serie!
PANIK
Alltid när de lyckas göra en sjukt grymm serie med ett bra koncept så förstörs dom genom att lägga till en massa avsnitt för att tjäna pengar!
Hate them!!
#18, utav de 4 avsnitten som kommit ut och som jag har sett nu så kan jag säga att inledningen på säsong 2 är grymt mycket bättre än säsong 1 fast säsong 1 var väldigt bra förutom det B-iga slutet ;)
#9, #18: Helt klart värd säsong att tanka =]
ontopic: intressant avsnitt som fick mig att undra lite över Monica's krafter, vad är det för krafter hon har? Att när hon ser något så kan hon göra samma sak?
Sen så ska det bli intressant att se vad Matt & Mohinder gör angående Matt's pappa :]
#18 Du lär ju lida.
Bara jag som tycker det är något fuffens med petrelli brödernas mamma? Ska bli kul och se vem och vad maths pappa är?
förra eller förförra avsnittet var det ju sjukt mycket hiro. dom jämnar ju ut det perfekt. nästa blir det nog massa peter
Tyvärr är det ju så det går till :/ allt handlar ju bara om pengar ...
Men det blir säkerligen bättre, sjukt intressant serie. :)
Ska varenda jävla människa få superkrafter nu, eller vad är det frågan om?
Dem ska presentera nya heroes i varje avsnitt har jag hört..
Men det är ju såpass mycket man inte fått veta från säsong 1, och sen ska det komma massa nya karaktärer..
Nä, fyfan för det säger jag bara!
Hoppas dem inte förstör serien med massa nya sopskådisar.
Varför hälla i mer socker i smeten, när smeten är söt nog?
Annars tyckte jag avsnittet var riktigt bra, kul och se Nathan igen.