Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spider-Man 4!

Postat av hElium64 den 2 Oktober 2007, 13:44
12 kommentarer · 73 träffar
Den kommer!

Roll-listan är dock inte bestämd ännu, och rykten har spridits ända sen Spider-Man 2 att Peter Parker skulle bli ersatt av Jake Gyllenhaal, pga Tobey Maguire inte alltid höll inspelningstiderna och dylikt!

Nu är det dock inte det jag tänkte berätta om, utan att dom har bestämt skurkarna i Spider-Man 4, och jag är så otroligt glad över vilka dom valde, bara lite ledsamt att en av dom inte kommer visa sin fulla styrka i filmen, för ifall denne skulle göra det skulle inte Spider-Man klara av honom själv, för i serierna så har det alltid krävts hjälp i form av bland annat Venom, Iron Man och New Avengers.

Men eftersom Venom blev dödad i Spider-Man 3, eller, inte symbioten, men dess värd Eddie Brock, så kommer dessvärre Spider-Man ta sig an denna galna massmördare alldeles själv.

Ni som är inbitna vet nog redan vem jag menar. Just det, Carnage!

Vi kommer få se en galen massmördare vid namn Cletus Kasady som "bandar" med en avkomma från Venom symbioten, nämligen Carnage!

Carnage är en av Spider-Mans värsta fiender någonsin, för han kan iprincip inte dö. (Han tros ha blivit dödad av New Avengers då en av dessa flög upp med honom i rymden, och där slet honom i 2 delar, ett omslag till New Avengers har dock visat Carnage "bandat" med en gigantisk mygg-liknande varelse, dock har inte Carnage visat sig på jorden igen efter detta, förens nu!)

http://en.wikipedia.org/wiki/I mage:Carnagemarvel.jpg

För er som inte egentligen vem vem Carnage är, så är han en Venom liknande symbiot, fast starkare och snabbare, och den förstäker alla sin värds känslor, och Cletus Kasady verkligen hatar allt och alla, efter ha bevittnat sin mamma bli ihjäl slagen av sin pappa, efter att hans mamma försökte slå ihjäl Cletus efter att ha bevittnat Cletus tortera ihjäl deras hund.

Sen har vi den andra skurken, Electro, vilket jag tror filmen kommer cirkulera omkring, vilket bara vore alldeles för lame! :P

Carnage är ju 10 gånger farliga iaf för Spider-Man.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..