Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låtar till mobilen

Postat av sonie den 19 September 2007, 16:59
5 kommentarer · 123 träffar
Tjenare fragbite.

Nu är det så här att jag aldrig vart särskilt duktig inom mobiler, vet bara hur man ringer osv. Jag har ialafall en k750i, och jag vet att den kan ha musik för några kompisar har skickat från sina mobiler genom Bluethooth (blåtand). Ialafall så skulle jag vilja lägga in egna låtar.

Så jag tänkte att man kanske skulle kunna tanka Bluetooth till datorn och sedan aktivera bluetooth på mobilen och sedan skicka över snabbt och smidigt.

Ifall det går så vill jag gärna ha hjälp med vilken bluetooth version och sådant jag ska tanka och en länk skulle inte skada!

Tack för förfot!

EDIT:

Om jag har lyckats slarva bort kabeln, kan jag inte använda bluetooth på något sätt?

#5 Okej, tack så mycket för det mogna svaret. Jag får väl leta reda på den där USB kabeln. Men ifall jag hittar den, behöver jag något särskilt program eller programvara då?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..