1
360, Media center
Postat av SpEct♥ den 13 September 2007, 14:05
8 kommentarer · 175 träffar
Hej! Jag har då ett Xbox360, och även nyligen köpt en bärbar dator med Windows Vista Ultimate, och vill streama film och musik till mitt Xbox. Xboxet hittar datorn, jag kan gå in på mapparna i datorn genom Xboxet, MEN kan inte spela upp dessa?!
Jag drog nyss ner nyaste Xvix codecen, och filmen kan utan problem spelas på datorn ( Media Player 11). Och efter jag installerade codecen, så kan jag se alla mappar på datorn genom xboxet, kan även se thumbnails på filmerna/klippen, och se vad det är för något. Men kan inte spela upp dessa.
Hjälp. Hur gör jag nu? Drar ner alla codecs jag kan hitta? Slås sönder xboxet, alternativt datorn?
Tack för hjälpsamma svar.
Jag drog nyss ner nyaste Xvix codecen, och filmen kan utan problem spelas på datorn ( Media Player 11). Och efter jag installerade codecen, så kan jag se alla mappar på datorn genom xboxet, kan även se thumbnails på filmerna/klippen, och se vad det är för något. Men kan inte spela upp dessa.
Hjälp. Hur gör jag nu? Drar ner alla codecs jag kan hitta? Slås sönder xboxet, alternativt datorn?
Tack för hjälpsamma svar.
Fungera elektriska prylar för dig direkt utan minsta problem?
14 personer har röstat