Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Off Centre

Postat av Noggster den 2 September 2007, 22:17
3 kommentarer · 205 träffar
Tjena Fragbite.
Kommer ni ihåg serien Off Centre som gick på 5an för ett par år sedan? Det var den underbart roliga serien med författarna från American Pie och Chau den sexgalna koreanen.

Off Centre har alltid varit en av mina favorit komedi-serier, därför har jag länge sörjt att en dvd av serien aldrig släppts. Fram tills nu har man fått nöja sig med sunkiga delade avsnitt från youtube och dylikt.

Men nu har vemdetnuvar som hade rättigheterna till serien valt att ge iväg avsnitten grattis. Detta har gjort det möjligt för AOL att ha alla avsnitt upplagda på deras sida i något dom kallar "Hi-Q Video", vilket håller samma standard som en vanlig dvd.
Att ladda hem och titta är helt gratis, behöver inget medlemskap eller någon jobbig signup.

Allt ni behöver göra är att surfa in på: http://video.aol.com/video-cat egory/off-centre/1819
(Fragbite å länkar ni vet, inga mellanrum ska det vara.)

När ni valt vilket avsnitt ni vill tanka (först), så kommer ni antagligen först behöva tanka en plugin till firefox (Kör du IE så är det lugnt.), sedan kräver den MediaPlayer10, vilket du kan uppgradera till gratis förrutsatt att du har windows såklart.
Tillslut måste man tanka hem deras nedladdningsprogram, segt. Men det är minimalt krångligt och sitter inte igång i bakgrunden alltid å suger upp all din banbredd och minne som dom flesta nedladdningsprogram brukar göra, så oroa dig inte.

Lessen posten vart så lång, men behövde ett tidsfördriv medan jag fick hem ett avsnitt, tyvärr är det inte direkt den snabbaste mirrorn man tankar ifrån (snittar 300kb/s kankse).

Tack för mig, puss.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..