Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musik, band , och BUBBLES

Postat av klingen den 21 Juli 2007, 12:46
5 kommentarer · 211 träffar
Ja-a. nu var vi här igen. och idag ska jag berätta vilket band det är som jag följer genom tiderna.
Enda sen jag var liten,
,
har jag följt bubbles.
det är ett poppband med några tjejer som jag tycker är bra.
jag tänkte börja med lite historia om bandet, som ett tidsstreck som går neråt :)

1.
Första låten Happy girl. Tog alla våra hjärtan. alla ballonger, söta flickor och helt plötsligt får man tanken när man lyssnar på den att den verkligen gjorde skolan kul. riktigt kul.

2.
"WE Gonna rock the world, rock the world" De lär väl ha gått förbi en hylla där deras rosa pryttlar i håren har fastnat i något som er ut som en bok. men det var en LPskiva. inte nog med det de var guns n roses.
Tjejerna trycker in lite rock the shit all over my fancy life. i sin låt. och de får verkligen till det.
Jättebra låt- och dansstegen sitter lika perfekt i där som i alla deras andra videos.

3.
Sen var det låten boyfriend. "he got blue blue eEEeys 'yeah yeah yeah, hes so fine".
Det var ju under detta året som flickorna upptäckte, BH och mens. Ja me andra ord inför de parningslekarna i sina låtar. Boyfriend dvs. elr ja dvs det hör ni på namnet.

4.
Ja nu är det round n round som gäller. Tjejerna har fått bröst. o allt e packat o klart dvs. för nu spinner de loss med round n round. o ja round n round vet vi ju alla vad det betyder.

5.
"you dog me out" du hundar mig ut. ungefär som om boyfrienden har gjort slut o skickat pitbullen på dem. NO OFFENCE. det är inte riktigt mitt problem men.
Bubbles döper om sig sjävla till Boobless. vilket måste va ironi tkr jag iaf. om man lyssnar riktigt noga i ungefär mitten av låten så säger de boobless.
hiphoppen kommer också som en tung ring ovanifrån o hamnar på huvudet så de fallar ner i sanden o får sand i munnen.
Låtarna börjar DVS gå numera från barbie rösterna till rihanna o rihannas skrammliga röst vet vi ju vart de slutar. jo det slutar att man börjar feata med jay-c. vilket kommer gå åt helvete, precis som linkinpark.

:)

japp o här tackar jag för mig. och så vill ja passa på o tacka bubblesfansite.tk för att de är så jvla bra asså liksom typ mest bra.

oo sen .. hihi
hih

Iallafall det är här frågan kommer till er om ni också avgudar något häftigt band? då kan ni fatta pennan o skriva ett tidsstreck ni med :)

Ha det så fint i förväg då allihopa! :)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..