1
Ipod proffs se hit!
Postat av DJ erk den 13 Juli 2007, 15:41
10 kommentarer · 22 träffar
Hej, nu är det såhär att jag fått ett fett jobbigt problem. Jag har en ipod VIDEO som jag gärna vill ha in video på, jag använder videora ipod converter för att göra om filmer till ipod formatet. Problemet är dock att när jag skall lägga in filmen/filmerna så går det inte att släppa dom i biblioteket i iTunes. Jag har försökt en miljard gånger att släppa filerna i biblioteket och alla andra spellistor osv men när man sedan kollar så lägger det sig inte där. Jag kan alltså inte få in det på ipoden eller iTunes. Detta är riktigt jobbigt och irriterande så jag vänder mig till fb :P
Observera att det funkar perfekt förut.
Ere något proffs som varit med om det eller bara vet hur jag ska göra för att få in det i iTunes bilbioteket så jag kan få in filmer/musik osv till ipoden? Ber om ursäkt om jag skrivit slarvigt osv. Tack på förhand !!!!!!!!!
Observera att det funkar perfekt förut.
Ere något proffs som varit med om det eller bara vet hur jag ska göra för att få in det i iTunes bilbioteket så jag kan få in filmer/musik osv till ipoden? Ber om ursäkt om jag skrivit slarvigt osv. Tack på förhand !!!!!!!!!