Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolarbete - Musikvideo

Postat av tokfranz den 11 Maj 2007, 20:33
9 kommentarer · 201 träffar
Idag fick vi reda på vad vårat nästa projekt inom Mediakunskap A kommer att handla om. Vi skall göra en enkel musikvideo med endast stillbilder på ca. 1 minut. Simpelt men kan nog bli ganska kul.

Det som är viktigt för att det ska bli bra är att låten man väljer har en text med lite värde i som man kan märka ett budskap och ett tema genom filmen.

Jag lyssnar mest på det ni i folkmun kallar techno och skulle vara kul att göra en film med sådan musik i. Det jag lyssnar mest på är commercial trance / hardstyle (mest rob mayth).

Nu till problemet, de flesta låtar jag gillar har oftast ingen text och om de har det så är den väldigt kort och meningslös. Så jag söker nu kort och gott en låt som ni tror skulle passa min film. Jag vill gärna ha en låt i dessa musikgenrar eller någon annan snabb i någon annan genre då jag är ganska taggad på att göra en film med lite fart i och snabba klipp.

Förslag som Caramelldansen och annan fjortistrance undanbedes.

Tacksam för hjälp.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..