Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jack Bauer, bra eller anus?

Postat av zTaRf1ghteR den 21 April 2007, 01:58
71 kommentarer · 211 träffar
Hej gott folk.

Jag har nu betraktat större delen av 24's avsnitt och jag kan bara spontant säga att Jack Bauer som spelas av Keifer Sutherland måste vara guds gåva till folket.

Denne Jack Bauer - som i varje avsnitt presterar på topp genom att bryta ned stora terroristorganisationer samt att alltid kunna undvika döden - är nog den mest hårda mannen (mannen med stort M) i världen.

Detta kan anses vara fånigt, men saken är den att Jack Bauer har fått mig att inse att det finns en högre grad av manlighet än vad jag trodde fanns, ja man kan vara manligare än Micer.

Det som får mig att tycka att denne Jack är så bra är att han gör allting så iskallt, he shows no mercy! Han skulle inte banga att trycka en kula i sin sons huvud, men bara om denne höll en pistol riktad mot honom.

Så, gott folk, vad anser ni om Jack Bauer?

Och fragbitepoliser, gör mig en tjänst och ta inte bort denna tråd. Det är min livsglädje!

Jack Bauer, iskall man eller mjuk bänkvärmare?

142 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..