Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grovmiss i Prison Break?

Postat av jappduhördevadjagsa den 11 April 2007, 20:33
14 kommentarer · 35 träffar
När Paul Kellerman och den andra agenten kommer dit so lämnar de honom där för att dö. LJ och Veronica åker dit igen senare för att se efter sparade nummer på Quinns mobil för att se vad de kan ha för användning ut av det. LJ hissas ner och ser att Quinn har ristat in "O. Kravecki" i väggen på brunnen.

LJ luskar fram att det är Owen som är förnamnet och åker hem till Owen Kravecki - som är Paul Kellerman och överraskar hoinom, men tack vare en granne kommer polisen dit och LJ blir gripen.

Nu till saken: Owen Kravecki var ju en annan identitet av Paul som sålde Buffalo-kött? Är inte Kravecki hans riktiga namn och Paul Kellerman hans "hemliga identitet" logiskt sett borde ju det vara så efter som han heter så i "SECRET" service och arbetar dessutom kriminellt. Den identitetem borde ju vara hemlig, eller?

det tyckte jag iaf.. Sen träffar man "Pauls" syrra som kallar honom för Paul och inte Owen och hon heter dessutom Kristine "Kellerman".

Är det en miss eller virrar jag järnet?

det verkar nämligen som att det bara är jag som lagt märke till det .. =/

Asirriterande att de drar ut på PB med minst en säsong till?

55 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..