Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp*Med namn på barnprogram

Postat av niTro^ den 9 April 2007, 23:36
87 kommentarer · 4 400 träffar
Tjaaa!

Såg nån tråd här på forumet om gammla barnprogram och kom då och tänka på mitt gamla favoritprogram men det va ingen somk hade nämnt det (?) :(

Sökte som fan över I-net o i forumet för o hitta namnet på detta prgram utan framgång hoppas därför att nån gammal räv ska sitta och luska på namnet ;).

Det handlar om ett antal olika djur, pingviner o lejon o massa mer :P. Dom får typ uppdrag av kungen som går ut på att dom ska rädda nått djur eller dyl i nöd. Dom kör varsinn go-kart liknande bil och typ tävlar om vem ska rädda djuret och den som gör det bäst får hedersmedaljs i slutet av klejonet samtidigt flyger en sekzig fågel runt och typ kommenterar allt och berättar vem som leder o så..

SNÄLLA tänk så det knakar,blir knäpp annars... :)

#3 är 15 nu men det var ett par år sen för mig jag var ganska liten..

Tack för hjälpen och så men det är inte, (notera) _IINNNTTEEEE_ stoppa duvan, hur gärna ni än vill tro ddet [:

#76 kom på det! Djungel Patrullen :)

#79 kirrade även fin bild :D
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..