1
Snakket om stanne.
Postat av DR.COX den 5 April 2007, 15:22
14 kommentarer · 70 träffar
Okej, denna tråd gör jag för att visa alla småglin som skriver "ANDERS FRIDEN HAR INTE EN CHANS MOT STANNE HAN HAR FAN MKT SÄMRE RÖST."
Det ni förmodligen inte förstår är att i studion lägger dom till MYCKET specialeffekter, men eftersom det verkar vara lite svårt att fatta ger jag er härmed lite bevis =)
www.turk4life.se/DT-Damagedone .mp3
Här har ni Mikael stanne live, år 2005 vilket inte är så längesen, notera att första raden i låten ska han sjunga "Went inside the caves of the seven wolves".
www.turk4life.se/Inflames-Gyro scope.mp3
Detta var år 2001, sen dess har inflames utvecklats REJÄLT mycket, ändå slår anders stanne med hästlängder.
Så nu kanske ni har lite insikt i varför ni säger som ni säger =)
/AT YOUR SERVICE
Det ni förmodligen inte förstår är att i studion lägger dom till MYCKET specialeffekter, men eftersom det verkar vara lite svårt att fatta ger jag er härmed lite bevis =)
www.turk4life.se/DT-Damagedone .mp3
Här har ni Mikael stanne live, år 2005 vilket inte är så längesen, notera att första raden i låten ska han sjunga "Went inside the caves of the seven wolves".
www.turk4life.se/Inflames-Gyro scope.mp3
Detta var år 2001, sen dess har inflames utvecklats REJÄLT mycket, ändå slår anders stanne med hästlängder.
Så nu kanske ni har lite insikt i varför ni säger som ni säger =)
/AT YOUR SERVICE
Anders eller Stanne?
17 personer har röstat