Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Men hur gick det i world cup senast då ? 2004 eller när det var ? då har man alla nhl proffs.. vilken placering kom sverige på ? 5-6plats var det väl ? ;o OMG SOPOR !
Tror fan inte jag har sett en roligare match, var så jävla ledsen när det stog 1-5 och tänkte stänga av. Men sen började de pumpa in mål :D Fan va man skrek efter 6-5!
#23 , precis allt ? okej , säg en formel1 förare eller vanlig rally förare som är bättre än en finsk ? =). finland har jämt varit bättre än sverige i hockey.
#26 snälla börja inte hävda dig, Sverige var förr i tiden bättre än Finland,
Men Finland kommer aldrig att vinna när det gäller.. så är det bara.
Sett så många gånger Finland schabbla bort en match så det finns inte.
5-1 var dock coachens fel som inte tog tag i saken.
Dock skall vi se om Finland för första gången skall kvala sig in i Fotbolls EM, men det är en annan historia ;)
ojojoj , skriver tillbaks när finland pungar hem vm-guldet iår =)
BTW #31 , så har vi inte schabblat bort en OS-kvartsfinal mot ett B-LAG som vitryssland, då tyckte jag lite synd om sverige måste jag säga. haha !
#28 , bara två av dem många. rally , hårdrock , snowboard (halfpipe) , backhoppning , längdskidor (förutom dopningen då) , ett par fler , skriver tillbaks när jag har kommit på dem. =)
#32 gå och lägg dig Finland finns inte på kartan i idrott. Fridrott är ni bra också va? eller tennis? eller golf? eller fotboll? ni har ju INGETING. kolla vad du nämner liksom? "hårrock" och sen när blev Finland bättre än Sverige på längdskidor. Nej Finland är bra på en sak och det är bada bastu, så håll er inne där.
Var det då kommentatorn sa något i stil med: "Det är helt otroligt, Sverige har vänt matchen här i Helsingfors...nej jag orkar inte mer" (säger han och låter helt förstörd
finns på youtube!
så fort någon lägger upp en tråd om nått som har med finland-sverige att göra blir dett debatt. rätt kul, men finland är fint:) #32 gogogo!
hur fan kan ni säga att finland har bättre hårdrock än sverige? om ni syftar på lordi så borde ni fan skämmas för dom är så sjuk dålig då tycker jag hellre om Hammerfall och btw vem fan komme på träskorna? jo sverige å inget kan klå de!
1. Sverige har vunnit VM MÅNGA MÅNGA MÅNGA gånger fler än stackars finnarna med 1 guld
2. Sverige vann OS och VM samm år vilket gjort dem historiska
3. World Cup tror jag många svenskar vill glömma, det var en riktigt värdelös turnering, var själv på Tjeckienmatchen, ack ack ack!
4. Sveriges hårdrock > Finlands Hårdrock (ARCH ENEMY WOOOHOHOOHO)
5. Nightwish äger
edit: #43, glöm inte tändstickan och dragkedjen hörrö! :)
#39 HAHAH nu e du fan ute på hal is .. ta reda på fakt ainnan du yttrar dig. Att finland inte har några i fridrott? Jovars :) Sverige med men tänk dig för nästa gång :p
#36 , är vi bara pundare och alkolister ? Men det är väl självklart , bara för att ni svenskar köper 1 öl sen har ni kul hela natten ;D,och så verkar du inte ha s¨å mycket vett i huvudet heller ? kan du inte ta emot kritik utan att kalla mig någon fula ord ? "Finnjävel" väx upp innan du börjar diskutera med mig tack.. nja , det skulle kunna vara skämmigare å förlora en match man leder med 5-1 i , men om man förlorar mot ett lag som vitryssland så är det nog mer illa. =)
#43 , tror du dig själv att jag syftar på lordi ? Syftar mer på ; Sonata arctica , CoB , stratovarius , teräsbetoni , osv ,, orkar inte rabbla upp nå fler.
#34 , ja det har det säkert varit , men vad spelar det för roll ? är väl inte det vi diskuterar nu , eller hur? ;D jävla pappskalle.
#39 , så du menar att det inte finns nå finnländare i fridrott ? snälla , lite fakta innan du skämmer ihjäl dig. Golf ? tog upp det bara för att det typ finns en kvinnlig bra golfspelare från sverige eller ? ;oo.
#45 , ja, jag har väl inte sagt att dom itne har gjort det ? du säger att sverige har vunnit vm många gåner fler än finland ? vet du hur många , istället för att skriva "MÅNGA MÅNGA MÅNGA FLER?
#44 , ja , jag pratar svenska ;D kan bero på att jag flyttade hit för ett antal år sen ? ångrar det starkt när man får stå ut med vissa pundhuvuden som er.
#32 du har rätt, sverige har ingen i världens största sport nämligen formula 1 där har vi ju ganska många finnar och sverige har inte en ända. säger bara synd
#32 Problemet för dig är ju att du inte kan komma på fler saker att skriva som är bra med Finland. Däremot skulle jag ju kunna sitta här hela natten och räkna upp saker som är bra med Sverige.
#58 Synd då att fotboll är världens största sport och där har Finland inte en chans.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.youtube.com/watch?v =V6s_L5g6SFw
Eller http://www.youtube.com/watch?v =5URcUIM2zCc&mode=related&sear ch =
edit; akta caps.
World Cup är den största tuneringen inom hockey. Den äger rum varje 8nde år .. och #20 , World cup är inte vm ,pucko. >_<
Btw: ok förlåt ni är bättre på rally, och hårdrock
Men Finland kommer aldrig att vinna när det gäller.. så är det bara.
Sett så många gånger Finland schabbla bort en match så det finns inte.
5-1 var dock coachens fel som inte tog tag i saken.
Dock skall vi se om Finland för första gången skall kvala sig in i Fotbolls EM, men det är en annan historia ;)
BTW #31 , så har vi inte schabblat bort en OS-kvartsfinal mot ett B-LAG som vitryssland, då tyckte jag lite synd om sverige måste jag säga. haha !
#28 , bara två av dem många. rally , hårdrock , snowboard (halfpipe) , backhoppning , längdskidor (förutom dopningen då) , ett par fler , skriver tillbaks när jag har kommit på dem. =)
Väx upp för fan.
så fort någon lägger upp en tråd om nått som har med finland-sverige att göra blir dett debatt. rätt kul, men finland är fint:) #32 gogogo!
#39 tänk dig för innan du skriver
hur många svenskar (som inte har rötter i finland snackar finska)
:EGD!!!
1. Sverige har vunnit VM MÅNGA MÅNGA MÅNGA gånger fler än stackars finnarna med 1 guld
2. Sverige vann OS och VM samm år vilket gjort dem historiska
3. World Cup tror jag många svenskar vill glömma, det var en riktigt värdelös turnering, var själv på Tjeckienmatchen, ack ack ack!
4. Sveriges hårdrock > Finlands Hårdrock (ARCH ENEMY WOOOHOHOOHO)
5. Nightwish äger
edit: #43, glöm inte tändstickan och dragkedjen hörrö! :)
#36 , är vi bara pundare och alkolister ? Men det är väl självklart , bara för att ni svenskar köper 1 öl sen har ni kul hela natten ;D,och så verkar du inte ha s¨å mycket vett i huvudet heller ? kan du inte ta emot kritik utan att kalla mig någon fula ord ? "Finnjävel" väx upp innan du börjar diskutera med mig tack.. nja , det skulle kunna vara skämmigare å förlora en match man leder med 5-1 i , men om man förlorar mot ett lag som vitryssland så är det nog mer illa. =)
#43 , tror du dig själv att jag syftar på lordi ? Syftar mer på ; Sonata arctica , CoB , stratovarius , teräsbetoni , osv ,, orkar inte rabbla upp nå fler.
#34 , ja det har det säkert varit , men vad spelar det för roll ? är väl inte det vi diskuterar nu , eller hur? ;D jävla pappskalle.
#39 , så du menar att det inte finns nå finnländare i fridrott ? snälla , lite fakta innan du skämmer ihjäl dig. Golf ? tog upp det bara för att det typ finns en kvinnlig bra golfspelare från sverige eller ? ;oo.
#45 , ja, jag har väl inte sagt att dom itne har gjort det ? du säger att sverige har vunnit vm många gåner fler än finland ? vet du hur många , istället för att skriva "MÅNGA MÅNGA MÅNGA FLER?
#44 , ja , jag pratar svenska ;D kan bero på att jag flyttade hit för ett antal år sen ? ångrar det starkt när man får stå ut med vissa pundhuvuden som er.
Och att båda länderna har bra Metal?
Raised Fist. LOK. Lillasyster. Flames. Rise Against. Soilwork.
#58 Synd då att fotboll är världens största sport och där har Finland inte en chans.