1
Hajime No Ippo
Postat av Shunne den 6 Februari 2007, 23:19
68 kommentarer · 245 träffar
Såg nyss färdigt serien Hajime no Ippo. Som vanligt när man nött en enastående serie måste jag skriva av mig. Har nog sätt över 20 anime och den här var nog top5. Det jag älskar med denna serie är att en "wimp" som börjar boxas och blir hur grym som helst. Att man får följa hans väg till toppen, att man får se hur hårt han tränar, att man får ta del av humorn och deras liv älskar jag verkligen. Vad tycker ni om Hajime no Ippo?
Edit: Så. Nu har jag sett färdigt de båda filmerna, vilka iofs skulle kunna delas upp i delar och följa serien. Ruggigt grymma var de också. Vill verkligen fortsätta på storyn, så vart kan man få tag i hela mangan(om den är avslutad)? Undrar också varför de inte fortsatte animen efter mangan.
Nån annan serie som håller minst lika hög klass som Hajime no Ippo?
Edit: Någon som vet varför de inte gör en fortsättning på animen utefter mangan då mangan fortsätter i ca 2 år till (ej avslutad) ?
Edit: Så. Nu har jag sett färdigt de båda filmerna, vilka iofs skulle kunna delas upp i delar och följa serien. Ruggigt grymma var de också. Vill verkligen fortsätta på storyn, så vart kan man få tag i hela mangan(om den är avslutad)? Undrar också varför de inte fortsatte animen efter mangan.
Nån annan serie som håller minst lika hög klass som Hajime no Ippo?
Edit: Någon som vet varför de inte gör en fortsättning på animen utefter mangan då mangan fortsätter i ca 2 år till (ej avslutad) ?