Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lyss till mig EMOs @ fb!

Postat av Vladimir Uljanov den 30 December 2006, 16:26
25 kommentarer · 185 träffar
Innan jag försöker tala om för er små spelberoende hedningar vad denna tråden handlar om så kan jag berätta att det nu är så att jag har rätt och ni har fel, dvs så länge ni inte håller med mig, och den här tråden har jag ingen särskild anledning att skriva, möjligtvis för att jag vill hjälpa er att veta vad som är bra och inte bra. Allt som jag tycker om är bra och resten är dåligt.

Nämen nu tänkte jag bara vara så otroligt trevlig så att jag ska skriva lite låtar som ni nästan bara MÅSTE önska er av Linus Pontén så här till nyår. Jag har som sagt ingen större anledning att skriva detta, jag tyckte bara att det fanns så många bra låtar som förblir olyssnade (ja, jag gör mina egna ord. Tror jag då iaf) av denna pöbel utaf frägbajjtare.

Vi tar detta i bokstavsordning efter artist-

Arthur Conley:

Sweet soul music

Jag vet inte varför jag tar med den egentligen, jag är inget stort soul fan, men det är en väldigt skön låt.

Bob Dylan:

Mr Tambourine man

Hurricane

All along the watchtower

The times are a-changing'

Bob Dylan är folksångens mästare, inte för att jag tycker om folksång så mycket heller men Bob Dylan är fan en av de bästa artisterna på denna lilla glob.

Creedence Clearwater Revival:

Fortunate Son (Även känd som "BF: Vietnam låten")

It came out of the sky

Travelin' Band

Born on the bayou

Lodi

Looking out my backdoor

The night time is the right time

Tombstone Shadow

Det blev ganska många låtar, men jag måste ha med alla dem, för CCR är, enligt mig (vilket då betyder att det är så), ett av världens bästa band. Det finns även flera andra bra låtar, men jag villa dra der det hela lite.

Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..