1
Låtar med tung bas
Postat av puumala den 29 December 2006, 13:02
63 kommentarer · 1 362 träffar
hola!
tog mig tiden idag att bära upp min gamla baslåda från källaren, och upptäckte att den är rent ut sagt jävligt fet.
Så nuuuu behöver jag en massa tips på låtar ni vet... med extremt fet bas i. Skriv gärna ned releasenamn så man hittar det snabbt ;)
tack för mig
mina tips till folket är:
- 14-nelly_furtado-let_my_hair_d own.mp3
- 114-barcode_brothers_-_flute_( dj_degress_remix)-bys.mp3
- 06-lil_jon_and_the_eastside_bo yz-da_blow_ft_gangsta_boo-mob. mp3
och nej, inga THX-låtar tack... dom är inga "riktiga" låtar.
EDIT#1: Inte heller några MDS-låtar ;)
EDIT#2: Keep it coming, leechar för fullt :D
#4: trodde jag uttryckte mig tillräckligt med att tacka nej till MDS- och THX-låtar. Dom är för mig bastestlåtar. Jag vill ha vanliga låtar med brutal bas i helt enkelt...
#11: nej, det är ett hemmabygge jag haft ett tag nu. Fick en officiell varning första dagen jag flyttade in här, med hjälp av den förra lådan jag hade. Sålde den och byggde en bättre.
tog mig tiden idag att bära upp min gamla baslåda från källaren, och upptäckte att den är rent ut sagt jävligt fet.
Så nuuuu behöver jag en massa tips på låtar ni vet... med extremt fet bas i. Skriv gärna ned releasenamn så man hittar det snabbt ;)
tack för mig
mina tips till folket är:
- 14-nelly_furtado-let_my_hair_d own.mp3
- 114-barcode_brothers_-_flute_( dj_degress_remix)-bys.mp3
- 06-lil_jon_and_the_eastside_bo yz-da_blow_ft_gangsta_boo-mob. mp3
och nej, inga THX-låtar tack... dom är inga "riktiga" låtar.
EDIT#1: Inte heller några MDS-låtar ;)
EDIT#2: Keep it coming, leechar för fullt :D
#4: trodde jag uttryckte mig tillräckligt med att tacka nej till MDS- och THX-låtar. Dom är för mig bastestlåtar. Jag vill ha vanliga låtar med brutal bas i helt enkelt...
#11: nej, det är ett hemmabygge jag haft ett tag nu. Fick en officiell varning första dagen jag flyttade in här, med hjälp av den förra lådan jag hade. Sålde den och byggde en bättre.