1
Robaa - HeatoN
Postat av KNUBBISBANNAD3 den 18 December 2006, 19:14
269 kommentarer · 379 träffar
Hejsan alla killar och tjejer!
Eftersom det verkar lite halv populärt att lägga ut sina låtar på fragbite tänker inte jag vara sämre och vad passar inte bättre så här i jule och cpl tider än en låt om våran kära HeatoN!?
Efter ett par minuters förbrilt sjungande var jag redo att släppa min andra låt i karriären, efter som jag inte riktigt kommit underfund med programet så är varken kvaliteten bra eller min sång röst speciellt hög i låten, alltså behöver ni inte klaga på något av dessa eller om ni ska göra det så lägg genast upp en egen låt där ni gör det bättre själva!
NU TILL LÅTEN!
www.hetton.se/robaa-heaton.mp3
Högerklicka på filen sen spara mål som, så kan ni ta ner den =)
Låten finns alltså att tanka på länken skriv gärna konstruktivkritik!
edit* HAHA nu är det ca 600-700 pers som tankat den :P
edit** nu är iaf 1000 gränsen spräckt! ca 1100 downloads!
edit*** Jag är #1 stekare och joriz #2 vi rollade om det ja vann!
// MVH Robaa // KNUBBIS
Eftersom det verkar lite halv populärt att lägga ut sina låtar på fragbite tänker inte jag vara sämre och vad passar inte bättre så här i jule och cpl tider än en låt om våran kära HeatoN!?
Efter ett par minuters förbrilt sjungande var jag redo att släppa min andra låt i karriären, efter som jag inte riktigt kommit underfund med programet så är varken kvaliteten bra eller min sång röst speciellt hög i låten, alltså behöver ni inte klaga på något av dessa eller om ni ska göra det så lägg genast upp en egen låt där ni gör det bättre själva!
NU TILL LÅTEN!
www.hetton.se/robaa-heaton.mp3
Högerklicka på filen sen spara mål som, så kan ni ta ner den =)
Låten finns alltså att tanka på länken skriv gärna konstruktivkritik!
edit* HAHA nu är det ca 600-700 pers som tankat den :P
edit** nu är iaf 1000 gränsen spräckt! ca 1100 downloads!
edit*** Jag är #1 stekare och joriz #2 vi rollade om det ja vann!
// MVH Robaa // KNUBBIS