1
Petter,bling-rap , kan man bli mer nörd?
Postat av Underoath© den 4 December 2006, 16:55
10 kommentarer · 105 träffar
Seriöst... "Artisten" Petter... Vad håller han på med egentligen? Hans låt "det går bra nu" är det löjligaste försöket att göra amerikansk bling bling hiphop till något svenskt, coolt jag någonsin varit med om! Det är fan riktigt pinsamt att lyssna på! Och jag hörde hans nya låt ( tror i alla fall den är ny) på radio idag... "Storstads idyll" eller nåt liknande... Nu försöker killen göra reggae också... HERREGUD hur fan kan folk lyssna på skiten? Jag kan absolut inte förstå det...
Även om jag inte är något stort hiphop/reggae fan så lyssnar jag ändå på endel typ organism 12, helt off, bob marley osv...
Och när vi ändå är inne på ämnet, vad är så bra med alla "bling" rappare från usa? det enda dom rappar om är stora fälgar, massa pengar och brudar med feta pattar... HUR KAN MAN LYSSNA PÅ SÅN SKIT? snälla förklara för mej!
Om det inte framgått så lyssnar jag inte på petter överhuvudtaget och ingen annan bling-rap heller, jag försöker förstå vad männsikor tycker är bra med den sortens hiphop. Hiphop låtar med en meningsfull text kan vara hur jävla underbar som helst.
Puss
Även om jag inte är något stort hiphop/reggae fan så lyssnar jag ändå på endel typ organism 12, helt off, bob marley osv...
Och när vi ändå är inne på ämnet, vad är så bra med alla "bling" rappare från usa? det enda dom rappar om är stora fälgar, massa pengar och brudar med feta pattar... HUR KAN MAN LYSSNA PÅ SÅN SKIT? snälla förklara för mej!
Om det inte framgått så lyssnar jag inte på petter överhuvudtaget och ingen annan bling-rap heller, jag försöker förstå vad männsikor tycker är bra med den sortens hiphop. Hiphop låtar med en meningsfull text kan vara hur jävla underbar som helst.
Puss
Är bling-rap ball eller bull?
19 personer har röstat