Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Basshunter en gång för alla!

Postat av kalaskotten den 22 November 2006, 21:50
37 kommentarer · 114 träffar
Jo, jag har börjat störa mig på att alla på fb trakar ner basshunter. Han är ju precis som vi, datarnördar. Men han är en datanörd som faktist har lyckats. Och jag tror att alla whinar på honom för att vi är avundsjuka.

Allvarligt. Kan man ha det bättre än han? Han får ju göra det han tycker mest om. Han tjänar pengar på det, och blir berömd. Han får mer tjejor på en månad en va vissa av er någonsin kommer få.

Basshunter har tyvärr blivit en fjortis symbol. Men det är ju inte direkt hans fel. Det är för att de flesta fjortisar tycker om techno. Och fjortisar har inte så högt iq, och 3meningar är allt dom kan komma ihåg från en låt. Så hans låtar passar ju perfekt då.

Men kommer ni ihåg första gången ni hörde "Botten anna"? Jag tyckte iaf att den va skit bra. Men dom har ju tyvärr blivit uttjatade. Så jag tycker att vi ska se upp till han ist för att tracka ner han.

Vad tycker ni? Over n out.

ps: jag gjorde en tråd igår om detta, men den försvann. wierd:S

och sen bara så alla vet, jag har inte mvg i svenska.

peace
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..