Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helt fast

Postat av Rallban den 5 November 2006, 04:06
12 kommentarer · 73 träffar
Tja! Jag vill veta om vilka band som fastnat på era hjärnor mer än vanligt. Jag menar inte sådana band som man lyssnar på dagligen för att dom är bra men blandas med annat. Mer att när man började lyssna så ville man veta allt som bandet. Gärna om band som inte är så kända här uppe i Sverige, eller mindre kända i Sverige.

Jag allafall blev helt till mig när jag hörde bandet X-Japan första gången. Dom spelar "Speedmetal", "Rock", "Pop". Fick en live-DVD av en kopmis på deras sista konsert och han började berätta om bandet. Nu är jag så fast att jag knappt klarar av att lyssna på något annat utan att tänka på hur hade "X" gjort osv. Just att jag fasnade för X kan ha varit deras unika historia om alla motgångar, trummisen bröt nacken men spelade ändå, sångaren blev hjärntvättad och religös, gitarristen hängde sig efter bandet splittrades osv. Trummisen står även fortfarande på topp 5 över hur mycket pengar man lyckats häva sönder saker på ett hotelrum för.

Kom gärna berätta om ni lyssnar på nått specielt och varför!
Ni som kommer skriva sök i forumet o grejjer.. har gjort det men itne hittat någon tråd, och jag vill inte att ni skriver "In Flames" eller "Iron Maiden" jag vill veta VARFÖR!
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..