Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny skön filmsida

Postat av Billy Bragg den 24 Oktober 2006, 08:25
4 kommentarer · 86 träffar
http://dvdkritik.se

Hittade en ny sida för någon dag sedan. De recenserar DVD-utgåvor, som kanske i början kändes lite konstigt men mest ovanligt.

Nu har det gått någon dag och jag börjar faktiskt gilla sidan. De berättar nämligen om extramaterialet i utgåvorna också. Vilket faktiskt spelar stor roll just på DVD-utgåvor. De recenserar alltså inte bara filmen i sig utan även lite annat som är nödvändigt. Hur som helst en väldigt bra sida om du köper en hel del DVD.

För att få igång det hela lite så tänkte jag även fråga vilken recension finner ni mest intressant på sidan?

Själv läste jag nyss en recension om en kille som var en enorm björnfantast. Han var tydligen uppe i bergen och ute i vildmarken och dokumenterade en masssa. Hur som helst är det en liten sjuk tvist på dokumentären. Killen som filmade allt blev dödad och kameran hittades sedan på platsen med allt material på. Detta material ska sedan ha hamnat i regissörens händer och där har vi dokumentären.

Vad tycker ni om sidan?

13 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..