Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vapnet @ Bjuvsfestivalen

Postat av Rosa elefanten den 26 Augusti 2006, 17:03
28 kommentarer · 154 träffar
Ni bryr er säkert inte, och tråden tas säkert bort... Men jag bara måste berätta det här för er :D

Var på bjuvsfestivalen och fick syn på en plansch där det står att Vapnet ska spela. Kunde fan inte tro att det var sant. Varför skulle dem spela på en sån liten skitfestival, dom är tusen gånger bättre än så :). Aja, drar fram till den lilla scenen och ser ett indiepopband spela, riktigt bra var dem (Salut!machaut ifall någon undrar).

På gräsmattan framför sitter en kille ensam och diggar musiken, går fram och frågar vilka det är som spelar. Sen frågar jag om han vet när vapnet ska spela, för jag hade inte en aning om hur dem såg ut. Klockan tio fick jag veta. Kom tillbaka klockan tio och på vägen dit kände jag igen musiken som spelades. Väl framme vid scenen fick jag mig världens chock, vem var det som stod där och sjöng... Jo killen jag frågade innan. Haha, fyfan va pinsamt.

Några andra som var där? Eller som har upplevt något liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..