1
Letar efter ett par låtar och filmer
Postat av goerba den 2 Augusti 2006, 21:33
8 kommentarer · 315 träffar
Tjena! Var med några polare idag när jag plötsligt kom och tänka på en låt, låten har ett "datorgjort" intro och sen börjar en kille sjunga något med "Suffer, surrender" och sen i refrängen "And I am fall-lal-lal-ling" om ni förstår vad jag menar. Och min fråga till er är, vad heter denna låten?
Jag letar även efter CS-Filmen som denna är i Outrot till, i outrot smyger en CT runt på B bakom en T och leker med honom ett tag innan han tillslut deffar efter att T:en sprungit iväg.
Jag letar också efter en annan CS-film som innehöll alla de bästa Veckans Klipp-klippen och sen lite andra grymma klipp. Första klippet är en kille som acar med USP och intro-låten är "Snuten i Hollywood"-themet. Sen börjar låten Guano Apes - Open Your Eyes.
Formaterade för ett tag sen och då försvann båda dessa filmerna och låten, och jag minns inte namnet på någon av dem:(
Nu ber jag om eran hjälp med att hitta dem! Länkar uppskattas!
Tack på förhand
(Ber om ursäkt för diverse stav/grammatikfel)
Jag letar även efter CS-Filmen som denna är i Outrot till, i outrot smyger en CT runt på B bakom en T och leker med honom ett tag innan han tillslut deffar efter att T:en sprungit iväg.
Jag letar också efter en annan CS-film som innehöll alla de bästa Veckans Klipp-klippen och sen lite andra grymma klipp. Första klippet är en kille som acar med USP och intro-låten är "Snuten i Hollywood"-themet. Sen börjar låten Guano Apes - Open Your Eyes.
Formaterade för ett tag sen och då försvann båda dessa filmerna och låten, och jag minns inte namnet på någon av dem:(
Nu ber jag om eran hjälp med att hitta dem! Länkar uppskattas!
Tack på förhand
(Ber om ursäkt för diverse stav/grammatikfel)