Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bränna avi till dvd-skiva..

Postat av tja88 den 5 Juli 2006, 19:21
6 kommentarer · 358 träffar
nu äre såhär att jag tänkt bränna ett par dvd skivor med avi filmer på som jag sedan ska glo på i dvdspelaren. iom att jag inte är så het på datorer så ber jag er om hjälp. nåväl, till problemet.

brände ett par avi filmer för kanske 1-2 år sedan och de funkar hur bra som helst o glo på i dvdspelaren. brände också några skivor idag men det går inte att glo på de, det står att dvd skivan är oformaterad när jag sätter i den i dvdspelaren. har jag gjort något fel vid bränningen eller vad fan är problemet? använde nero sist jag brände och det gör jag fortfarande. bränner det som en ISO DVD och inte en video dvd, för i en video så finns de massa audio_ts o sånt som jag inte fattar ett piss av.

så vill någon va snäll o säga vad jag gör för fel, skulle uppskatta några vettiga svar, tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..