1
In Flames - rasister?
Postat av lilg_thug93 den 30 Juni 2006, 21:46
305 kommentarer · 445 träffar
jag var och hälsade på min polare här om dagen och hörde att han lyssnade på bandet "In Flames", alltså deras låtnamn är ju lite rasistiska eller??? Å va dom sjunger :O
tänk typ i låten "Black & White" där sjunger dom:
"I've come to the conclusion, yes I know
That between black and white
There is no room for two
The scale it might be wide
But there's no need to be blind
Between black and white there is no room for two"
Då vill dom att vita människorna ska döda alla svarta i världen eller? För det finns bara plats för en ras!?????? sjukt!!!!!11
I låten "Colony" hyller dom väl englands (den vita mannens) kolonier över andra länder förr i världen (typ indien)...
"Like You Better Dead" ger mig spykänslor, den handlar väl om att dom hellre ser en massa döda judar (och andra raser) än att ha dom vid liv!!!
Å så lite exempel från låten "Touch of Red":
"I should be on the top of the world
Is anybody out there like me?"
Där anser dom att vita mannen är högre stående än andra raser - så jävla sjukt!!!!
"Touch of red - Break away"
då vill dom inte ha nån rasblandning med "rödingar" (indianer)??
själv gillar jag inte hårdrock utan lyssnar typ på pussycat dolls, 2pac o annan grym hiphop som 50 cent (feeeeeeeeettt).
vad tycker ni?? är in flames rassar?
P.S: ska säga till min polare(?) att han slutar lyssna på rasse-band eller så dissar jag han.
tänk typ i låten "Black & White" där sjunger dom:
"I've come to the conclusion, yes I know
That between black and white
There is no room for two
The scale it might be wide
But there's no need to be blind
Between black and white there is no room for two"
Då vill dom att vita människorna ska döda alla svarta i världen eller? För det finns bara plats för en ras!?????? sjukt!!!!!11
I låten "Colony" hyller dom väl englands (den vita mannens) kolonier över andra länder förr i världen (typ indien)...
"Like You Better Dead" ger mig spykänslor, den handlar väl om att dom hellre ser en massa döda judar (och andra raser) än att ha dom vid liv!!!
Å så lite exempel från låten "Touch of Red":
"I should be on the top of the world
Is anybody out there like me?"
Där anser dom att vita mannen är högre stående än andra raser - så jävla sjukt!!!!
"Touch of red - Break away"
då vill dom inte ha nån rasblandning med "rödingar" (indianer)??
själv gillar jag inte hårdrock utan lyssnar typ på pussycat dolls, 2pac o annan grym hiphop som 50 cent (feeeeeeeeettt).
vad tycker ni?? är in flames rassar?
P.S: ska säga till min polare(?) att han slutar lyssna på rasse-band eller så dissar jag han.