Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

musiken...

Postat av 7_Òó-111820 den 20 April 2006, 15:39
29 kommentarer · 156 träffar
skulle bara vilja dela med mig om vad jag tycker om dagens "populärmusik" ;)

ska vi säga att rap är den populäraste musikstilen idag? okej.

vad handlar 99% av rap-låtarna om (idag!! förr hade dom handling)... ni som lyssnar på rap; lyssna på vad dom säger i låtarna och försök förstå vad dom handlar om. av det jag har hört så har jag förstått att det inte handlar om något annat än:

1. hur mycket pengar dom har
2. hur coola dom är (efter att ha suttit i fängelse, dödat nån, blivit skjuten själv, hur många brudar dom har osv)

en fråga bara: vad är intressant med detta?

hörde ett skämt nånstans; påven e den enda som som blivit utsatt för mordförsök utan att skriva en rap låt om det. XD

jag vet att vissa låtar handlar om nåt som berör andra, dessa är bättre, MYCKET BÄTTRE, än de andra 99%.

lyssna gärna på musik som det finns en tanke bakom, det skulle antagligen göra samhället mycket bättre, eftersom dessa låtar brukar handla om fred eller annat.

återigen till frågan... vad är intressant med musik som inte handlar om nånting?
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..