1
skönaste låten som gjorts...
Postat av fuJJe! den 11 Mars 2006, 21:56
25 kommentarer · 49 träffar
Satt på tåget häromdan ner till Göteborg, så ser jag en ganska söt tjej som sätter sig mittemot mig. Hon har på sig ett par hörlurar ganska skön klädstil. Hon spelar lite musik från hörlurarna.
Hursomhelst efter ett tag så tar hon av sig dom, och då hörs musiken riktigt högt och någorlunda tydligt.
Vet inte om det var solen, vädret, den sköna känslan, hennes utseende, men låten var bland det bästa jag någonsin hört.
Var tvungen att fråga vilken låt hon spelade.
'Sia furler - breathe me ' svarade hon och räckte mig hörlurarna och lät mig lyssna på låten. Kan lungt säga att inom lugn och soft genren är det nog den bästa låt jag någonsin hört.
Något för er som gillar lugn musik kan jag garantera...
Klart man glömmer det viktigaste innan man postar tråden.(haha)
Har ni liknande skön/lugn musik? Skriv gärna artist - titel.
Peace out\\\\\\\\Fujje
Hursomhelst efter ett tag så tar hon av sig dom, och då hörs musiken riktigt högt och någorlunda tydligt.
Vet inte om det var solen, vädret, den sköna känslan, hennes utseende, men låten var bland det bästa jag någonsin hört.
Var tvungen att fråga vilken låt hon spelade.
'Sia furler - breathe me ' svarade hon och räckte mig hörlurarna och lät mig lyssna på låten. Kan lungt säga att inom lugn och soft genren är det nog den bästa låt jag någonsin hört.
Något för er som gillar lugn musik kan jag garantera...
Klart man glömmer det viktigaste innan man postar tråden.(haha)
Har ni liknande skön/lugn musik? Skriv gärna artist - titel.
Peace out\\\\\\\\Fujje