Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Eminem, Dre, Snoop konsert!

Postat av Majoren! den 2 Mars 2006, 22:34
26 kommentarer · 356 träffar
Go kvällen på er! :)
Jag har en fråga, jag har letat i forum och inte hittat något. så då skriver jag själv! :)
Jag letar efter en video med Eminem, Dr.Dre & Snoop som spelar live. Filmen börjar med att Eminem kommer in på scen och spelar/sjunger "My Name Is" Han kommer ut ur en dörr mitt på scen. Han har en stor tröja med luva på sig med en blinkande emblem på tröjan. Sedan kommer Dr.Dre in med samma tröja och tillsammans sjunger dom "Guilty Conscience" Och det står även en kille med exakt samma kläder på sig som står på en liten platta som snurrar. och eminem o dre står runt han och rappar. Till sist kommer Snoop Dogg in och sjunger någon låt. vet tyvärr inte vilken det är :(. Nu till frågan. Är det någon som vet vilken jag menar? Om någon vet, så snälla! lägg gärna upp en länk om ni vet vart man kan tanka.. och om någon kan annars, lägg gärna upp den på en ftp och ge mig länk där igenom.. vore evigt tacksam för den som kunde! jag har letat efter denna en bra tid! :) Tack så jätte mycke! //ippzey!
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..