Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SPOILER - The O.C. fortsättningsvis

Postat av nickefjong den 14 Januari 2006, 17:38
7 kommentarer · 136 träffar
!!!!!!!!!!!! SPOILER !!!!!!!!!!!!

Jag har spekulerat lite över den fortsatta handlingen i The O.C. man fick reda på att Marissa fick komma tillbaka till Harbor School, johnny såg lite smått (!?) besviken ut när han fick reda på det. På hemsidan står det att Marissas lillsyrra kommer tillbaka i nästa avsnitt och det är en poll om vad man tror kommer hända med henne som följer:

Kaitlin Cooper is coming home. Will she...

Start surfing

5%

Enroll in public school

31%

Return to boarding school

6%

Fall for a boy in the trailer park

57%

Total Votes: 16591

Källa: http://www.fox.com/oc /

_MINA SPEKULATIONER_

Jag tror att Kaitlin kommer börja surfa, på det viset får hon kontakt med Johnny och dem fattar tycke :P Johnny får reda på att det är marissas lillsyrra, han gillar fortfarande marissa och gör några dumma saker som han kommer att få ångra när han möter Ryans vrede. Ryan åker in i fängelse igen, efter en tid när allt verkat vara kört så hittar Sandy ett kryphål som får ut Ryan ur fängelset. Julie Cooper kommer gifta sig med Summers pappa, Summer och Marissa blir styvsystrar. Detta kommer dem gilla till en början men sen kommer det gå utför för bästisarna, de börjar bråka och det kommer bli ett sjujäkla drama. Seth och Summer kommer börja bråka och Seth kommer förmodligen göra något med Taylor.

Ursäkta om det blev lite flummigt :P brainstorma lite bara. För att skapa disskution av det hela, tror du att mina spekulationer kan stämma? Om inte, spekulera och utveckla vad du tror kommer hända.

Vad tycker du om The O.C. ?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..