×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läskigt barnprogram som sändes runt 98-02

Postat av MisterTipp den 17 April 2018, 22:07
3 kommentarer · 880 träffar
Hej mina vänner! Sitter och försöker hitta ett barnprogram som jag såg runt 98-02, kan tyvärr inte specifiera åren bättre, kan även vara 03. Det var ett "läskigt" barnprogram som jag minns det.

Det som jag minns starkast är att det handlade om en pojke som bodde i en skog eller liknande. Han hade ett horn, och när han blåste i det kom en spöklig brevbärare ridandes på en häst. "Brevbäraren" eller vad han nu var, var klädd i kläder jag vill kalla för gammeldags. Har ett svagt minne av att han letade efter något, och att programmet gick ut på att de försökte levera något till brevbäraren eller något i den stilen.
Tror att det var ett barnprogram med massa olika mindre historier. Vill även minnas ett avsnitt där det var två barn som kunde se ett spökhus medans de snurrar, men när de står stilla är inte huset där.

Någon som minns detta programmet? Försöker googla och så, men hittar inte mycket, men inte fan kan jag ha varit den enda som såg möget? Är relativt säker på att det sändes på ettan.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..