Sitter och kollar på Black sails, massor nakna brudar hela tiden, stelt när farsan kom in och satte sig.
Ville jag kolla på porr hade jag för fan satt på porr, inte netflix.
Sluta
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#12 Nej tyvärr, har använt mig av "beställde hem ett spel åt polarN" innan, letar efter något liknande.. eller något jag ska kunna "beställa typ"
Ska flytta hemifrån inom 1 år och då kommer det ju bli lite lättare, men för stunden bor jag fortfarande hemma tyvärr.
Det är inte så att hon kommer öppna brevet om det står mitt namn på det, vill liksom bara ha en bra anledning ifall min plan skulle skjuta bakåt liksom
Googla poste restante. Du får gå ner till posten själv och hämta det då. Men kanske inte är så jättebra om man ska beställa droger och hämta ut där då det är lite suspekt
#21 Det kan jag garanterat, letar bara efter säkrare alternativ eller anledningar, jag kan smyga hem en thailändare i min brevlåda om jag så skulle vela
#7 Nää, men om hon skulle frågat "Har du beställt något?" eller "Vad har du beställt?" så vill jag inte vara otrevlig mot min mor och säga "Skit i det!" och istället ha något vettigt o säga :P
#27 för om du beställer nåt o du säger "inget" typ låter det som det e nåt sjukt. även om du inte bryr dig om din morsa skulle veta att du beställt droger eller en fleshlight skulle nog hon bli gladare av att inte veta det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Och bor där allas brevlådor är låsta :(
Letar mer efter en anledning till morsan om vad jag har köpt ifall det skulle hända att hon frågar.
#2 Bara vanliga webben
#4 Jag är 18
Att jag snor postnyckeln den natten innan paketet ska komma, sen smyger jag ut, tar paketet och sedan lägger tillbaka nyckeln.
Men tänkte bara om det fanns något smidigare och mindre riskfyllt sätt
Får asså ingen AVI i posten, det kommer direkt i lådan straxt utanför min dörr
Aha privatperson, sorry missade det.
Du har ingen polare som bor själv då kanske?
Så slipper du ju tänka på det.
Ska flytta hemifrån inom 1 år och då kommer det ju bli lite lättare, men för stunden bor jag fortfarande hemma tyvärr.
Det är inte så att hon kommer öppna brevet om det står mitt namn på det, vill liksom bara ha en bra anledning ifall min plan skulle skjuta bakåt liksom
Vad säger du om detta, är det säkert?
Jag säger att jag har beställt några rullpapper för jag skulle vilja testa rulla mina egna cigg för att tjäna pengar!
Fan vilken bra idé, ett steam gift card var riktigt smart.
Tror nog det är en av varianterna jag kan köra med
varför skulle din morsa bry sig i vad du har beställt?
Springer du å frågar henne vad hon beställt varje gång hon får brev?
Jag: Knark
Mor:Aha aight
ez life
Mor: Vart ska du?
Jag: Ska ut o knarka.
Mor: Haha okej!
Sen åkte jag dit när jag var 17 och hon fick ju reda på att jag har talat sanning hela tiden, nu säger jag inte så längre