2
Söker film, kille blir misshandlad
Postat av klurifax den 2 Juni 2015, 22:08
8 kommentarer · 1 315 träffar
Hej, för typ 10 år sen såg jag en film som jag tror var baserad på en verklig händelse. Det handlade om en kille som typ var lite utanför i skolan och blev retad och pushad lite varje dag. Så en dag gjorde han motstånd och typ prankade sina mobbare när dom var på toan eller nått, minns inte exakt hur han prankade dom men nått gjorde han. Men det gick inte som planerat så dom typ springer ut från toan o börjar jaga han i flera hundra meter. Tillslut ska han klättra över ett staket men misslyckas, då sliter dom ner han o börjar sparka på han. Efter typ 15 slag o sparkar säger en av mobbarna "Thats enough!!", då börjar dom backa back, men sen ger en grabb en sista spark rakt i bakhuvet typ som går i slowmotion så man verkligen fattar att något gick jävligt illa just där.
Han går hem, duschar bort blodet, sen lägger han sig på soffan och somnar. Efter det vaknar han inte igen utan går in i en koma i flera månader, nästan ett år om ja inte minns fel.
————-SPOILER ALERT NEDAN ——————ifall någon är intresserad av o se filmen men inte vill bli spoilad resten
I slutet minns jag att han är tillbaka i skolan, och efter sitt koma är han så gått som bebis när det gäller att röra sin kropp. Så han måste träna upp hur man går o äter o allt det där. Sista scenen är när han är tillbaka i skolan för första gången, och försöker gå upp för trappen till skolan, medans mobbaren som sparkade sista sparken sitter på en bänk en bit bort o kollar och skämms.
NÅGON SOM MINNS DEN?!?!?!
Han går hem, duschar bort blodet, sen lägger han sig på soffan och somnar. Efter det vaknar han inte igen utan går in i en koma i flera månader, nästan ett år om ja inte minns fel.
————-SPOILER ALERT NEDAN ——————ifall någon är intresserad av o se filmen men inte vill bli spoilad resten
I slutet minns jag att han är tillbaka i skolan, och efter sitt koma är han så gått som bebis när det gäller att röra sin kropp. Så han måste träna upp hur man går o äter o allt det där. Sista scenen är när han är tillbaka i skolan för första gången, och försöker gå upp för trappen till skolan, medans mobbaren som sparkade sista sparken sitter på en bänk en bit bort o kollar och skämms.
NÅGON SOM MINNS DEN?!?!?!