×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

[SPOILER] Walking Dead Season 5 Episode 1

Postat av TWD Fanatic den 16 Oktober 2014, 23:08
18 kommentarer · 932 träffar
Det har gått några dagar sen premiär episodet för säsong 5 kom ut, så jag hoppas att dom flesta har hunnit se det!

Herrejävlar vilken premiär!, dom satsade verkligen på denna och lyckades! var lätt lika bra som "Too Far Gone" om inte bättre! Får 10/10 av mig utan tvekan!
Dom slog även rekord på tittare med premiären: https://tv.yahoo.com/news/amc-walking-dead-returns-record-17-3-million-203349065.html
1 miljon mer tittare, helt sjukt hur stort walking dead blir och det bara växer och växer. Att folk tror walking dead kommer bli nerlagt förstår jag bara inte, jag är fan helt hundra på att dom kommer komma med minst 5 säsonger till.

Det bästa av allt var ju bonus scenen, missa ni den så kan ni se den här: https://www.youtube.com/watch?v=Li2WPcZs3Iw

Morgan är fan tillbaka! trodde fan inte vi skulle få se honom fören säsong 6 eller nåt :o
Jag har också kollat runt lite på fan sidor och det kan va saker man missar i denna scenen, det viktigaste av allt är att när Rick skrev "NO" på skylten var den inte så igenväxt som när Morgan ser den, vilket betyder att detta är flera månader senare, det andra är att han har en hjälm på ryggsäcken som ser ut att vara från fängelset vilket betyder att han förmodligen letade efter Rick och kanske fortfarande gör. Men med tanke på att det är så långt efter så kommer vi nog inte se honom träffa på Rick's grupp på ett tag :/ Men ska bli riktigt intressant och se vem som gjorde dom här X markeringarna på träden, tror knappast det är Rick och hans grupp eftersom dom gick åt andra hållet.

Disk: Vad tyckte ni om premiären? När kommer Morgan träffa på Rick's grupp? och vad tror ni dessa "X" Markeringarna på träden betyder?
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..