Jag söker en film när ett litet barn blir dragen på pulka över ett övergångsställe och så bara ramlar barnet av helt hjälplös och mamman fortsätter gå och bilarna blir tvungen att tuta.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det som kommer först, spelar du 7 timmar in-game så tar ditt guestpass slut efter... 7 timmar. Annars har du 14 dagar(2veckor) på dig att spela dina 7 timmar.
Så kort och gott... du har 7 timmars speltid att nyttja på 2 veckor
#8 Rubriken säger bara SC2 Gästpass, jag kan ju inte alla förkortningar ;s. Dessutom så har bara mod sagt vad SC stod för och han gjorde det efter jag hade frågat vilket spel de var
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Så kort och gott... du har 7 timmars speltid att nyttja på 2 veckor
Dock så måste du använda upp dessa 7 timmar inom 14 dagar sen tas de bort.
#5 Forumindex > Starcraft II <-- måste vara WoW han undrar över
#5 Det står både i rubriken och forumdelen?