Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på anime tack!

Postat av m0rti den 24 Februari 2014, 11:46
25 kommentarer · 694 träffar
Hej!

Jag skulle vilja ha tips på en ny anime. Jag gillar allt möjligt - stora plus är vackra miljöer, humor, kärlek och "smått intellektuellt utmanande". Jag vet att det finns många trådar om anime generellt men jag tänkte vara mer specifik.

*Det måste vara en spännande storyline, alltså inga filler-avsnitt.

*Den får heller inte vara någon evighetsserie så som OP och Naruto. Gärna så man kan dra igenom det på en vecka/månad.

*Den ska vara avslutad, pallar inte kära ner mig i en anime för att sen få vänta på fler avsnitt.

De jag redan har sett och som jag ÄLSKAR är följande favoriter:

Death Note
Sword Art Online
Attack on Titan

Jag är ute efter någon som liknar dessa, de har allt! Korta, smarta, vackra miljöer, den där karaktäristiska humor/kärleks-inblandningen. Vid sidan om ett väldigt stort äventyr/en sjukt spännande story.

Jag har också sett Dragon Ball och Full metal Alchemist som jag tycker är riktigt bra men snäppet för barnsliga samt One Piece och Naruto, där OP är en favorit men på tok för lång.

Så kom gärna med förslag på något som passar mig och motivera varför! Diskutera era favoriter överlag men försök att hålla det relevant till tråden! :)

/m0rti!

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..